Överraskningsmiddag

Tidigt lördag morgon packade jag ihop mina grejer och begav mig mot centralen för att möta upp Mamma och Tova. Vi klev på tåget för en snabbtripp till Nässjö. Målet med resan var att överraska Simon som fyllde år nu till helgen och vi skulle storma in på restaurangen utan att han visste om någonting. Innan stormningen landade vi hemma hos mormor och spända som få, inför hans förvåning inväntade vi tiden för middag. 
 
Fantastiskt mysigt var det och jag tror minsann han blev lite glad ändå ;)
 
Spenderade resten av helgen med att umgås, leka med Tova och mysa. Inte ofta man blir väckt klockan sju av en liten söt unge som vill morgonmysa ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0