Mysiga väntetider

Med ny energi intar jag Stockholm igen efter en mysig helg i min lilla hemby! :)
 
Dagen idag bjuder inte på särkilt mycket spänning förutom en föreläsning och plugg men let's se tillbaka till början av helgen istället :)
 
Landade i Nässjö en timme, traskade runt och letade efter ett lunchställe. Hamnade här och tänkte på alla gånger farmor tagit med oss just hit, till Elsie's. Alltid så mysigt med den lilla välkomsttrappan. 
 
 
Landade äntligen i Aneby och hängde med pappa, farfar, farmor och faster i några timmar innan tacosen hemma kallade och jag fick krama om min bror, Solla, Sabine och Basse. :)
 
Vaknade tidigt nästa morgon, lördag, och satte mig bakom ratten för en mysig shopping och fika-förmiddag med bästaste Loosan! 
 
 
Njöt ordentligt av hennes sällskap och att sjunga med riktigt högt till alla låtar i bilen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0