I en klass med frågetecken

Dags för en ny vecka. Har en vecka med full fart framför mig men peppar en helg i Småland med start redan på fredag :) 
 
Veckans fredag började jag med att sitta i en datasal i några timmar, vi håller på med en kort statistik-del innan nästa kurs börjar och det är klurigt må jag säga ;) Jag och My gjorde en undersökning som bestod av att stå utanför spärrarna på Centralen och räkna hur många av hundra personer som hade svart jacka på sig, intressant hoppas jag ni tänker nu ;)
 
Avslutade i alla fall dagen med en mysig promenad, hade fint sällskap också, som fokuserar på Gustavs nya inköp, en axelrem till kameran!
 
 
Vi rullade hemåt för en fika innan det var dags för födelsedagsfet x2 hemma hos Andreas och Mathilda, så väldans mysigt var det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0