Helgens tjuvstart

I fredags hade jag planerat in en mysig dag och började med sushilunch med Andreas och Adina :)
 
 
Har precis fått en ny telefon och bättre bilder lovas snart!
 
Ökade på fredagsfeelingen med en sväng till Hallonbergen för musikcafé.
 
 
Min vän Mattias var med och sjöng och jag fick aggera filmare och publik såklart!
 
 
Mysigt var det och alla var jätteduktiga :) Skulle fortsätta mot en inflyttningsfest hos Christoffer men när jag landade hemma insåg jag hur trött och dassig jag kände mig och bestämde mig för att bara ta det lugnt istället.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0