Fantasins icke existerande gränser

Måndagar bidrar ofta till min vecka som "favoritkvällen". Älskar att, tillsammans med människor släppa alla hämningar en stund och bara leva och leka. Improvisationsteater må vara något av det flummigaste som någonsin existerat, MEN det är ju just detta som är helt fantastiskt. :)
 
 
 
Här på bilden kör vi en annan grej, jag ska berätta om en resa och har ett gäng diabilder till hjälp. Diabilderna består alltså av de andra i IMPRO- gruppen och de gör lite vad de känner för för stunden medan jag får hitta på något som passar till den tänkta resa jag varit på ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0