Djupgående kunskap

I torsdag hade jag en heldag i skolan framför mig. Började med föreläsning och avslutade med en egen liten undersökning. Vi möttes nämligen av de här dockorna inför seminariet och skulle lära oss alla kroppens organ och deras funktion. Vilket gick ganska snabbt, men det var kul att få hänga med mina kära klasskamrater i några timmar mer än vanligt. Känns som att det kommer bli ett par härliga pluggår!
 
Har kommit in i en pluggpepp-tid och känner mig bara taggad på att lära mig, ska njuta av den så länge det bara går!
 
 
 
Enligt tradition kom också härligt folk hit för att mysa till veckans paradise hotel-avsnitt ;) Alltid lika uppskattat!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0