Ljuset som behövs

Jobb, jobb, jobb och en massa massa jobb har det varit. Tur är det att man har så fina människor att jobba med annars hade det känts tungt att säga godmorgon och godnatt på samma plats. Mycket folk har det varit men vi har kämpat på och jag börjar känna mig mer bekväm i min roll. Idag hade vi för första gången på länge en ledig dag, både jag och Gustav. Så efter en fantastisk välbehövlig sovmorgon gick vi ut i solen! 
 
 
Åt glass, kikade på folk och jag försökte ta selfies, såhär bra gick det ;)
 
 
Taggar två lediga dagar och hoppas ni har det himla fint!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0