Pärlor

Med ribban satt inför helgen med en fantastisk fredagskväll har den fortsatt på samma bana. Vaknade lördag morgon med frukost på sängen, bortskämd som få och jag och Tova satt och läste om en prinsessa som letade efter sin pappas glädje i en sagoskog.
 
 
Jag och Gustav hade dejtmys och firade till det med finfika på Under Kastanjen och pussar i solen, vid vattnet i Gamla stan.
 
 
Väl hemma började trixandet med att få till 20-tals looken inför Jacks födelsedagsfest. Tillsammans med Andreas och Sebastian åkte jag vilse påvägen men hittade tillslut och möttes av en sådan här glad Jack.
 
 
Njöt av fint sällskap och dansade ända in till morgonen. Sebastian var taggad.
 
 
och jag njöt av strålkastarljus och härlig partystämning.
 
 
Rullade hemåt framåt 6 tiden och väckte Gustav med att sno all värme. ;) 
 
Tack till alla som gjorde kvällen helt fabulös och ett stort Grattis till Jack som förtjänar en kanonmysig födelsedag.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0