Förgylla

 
Ibland måste man stanna upp och sakta ner sig själv för att hitta tillbaks, vilket är något jag försöker tvinga mig själv till nu, när huvudet mest skriker åt kroppen att bara gömma sig under täcket ett tag. Tiden fylls med saker jag mår bra av, saker som jag känner att jag orkar. 
 
Som att gå långa promenader när solen faktiskt värmer och man har glömt bort hur den känns, kramas, umgås, prata med människor som kan ta att man är lite ledsen även om det inte finns någon direkt anledning.
 
En bra helg har det varit, med inspiration från den internationella kvinnodagen som var igår, bestämde jag att fredagen den 6 mars officiellt var Gustavs dag och jag skämde bort honom med både frukost på sängen och middag, bara för att han är så himla fin. Avslutade kvällen på en bar med några av hans vänner. 
 
Spenderade Lördagskvällen hos Andreas och bara hade det mysigt och avslutade med en Söndag full med sol och familjemys. Tova och jag begav oss till lekplatsen och mormor var på besök. 
 
Killen ni ser på bilden nedanför mellanlandade ett slag här och jag hann i alla fall krama om både honom och Björn ordentligt innan de var tvugna att åka vidare. <3
 
 
 
 


Kommentarer
undefined

Det var awesome att se dig igen och få krama dig ordentligt. Snart igen! Du är bäst. Bara så du vet det! <3

2015-03-09 @ 20:05:39
Chrille-Rille

Hmmmm... Jag skrev detta namnet på förra kommentaren, men det blev inget med det...

Svar: Haha åh, du är bäst Christoffer ♥ snart igen tack!
Olivia

2015-03-09 @ 20:07:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0