På alla rätta platser

Vaknade till och chillade runt en del innan Oscar frågade om jag inte ville hänga med, på vad förstod jag inte riktigt, så jag hade på mig jeans och en t-shirt, för att det ändå inte var så väldans varmt tyckte jag. Men när vi kom fram, vi skulle alltså till stranden, låg det folk med bikini överallt, och jag kände mig sådär lagom felplacerad ;) Jag njöt av frisk luft, åt glass och spelade några matcher volleyboll i alla fall, vilket var fantastiskt kul! 
 
 
Begav mig mot mamma för en mysig grillkväll, de började med att öppna en flaska champagne för att fira att jag kommit in på skolan, underbart! Sen att det gick sådär med grillandet, det är ju en annan sak, vi kämpade i alla fall på.
 
 
Lite för mycket god mat senare hakade Gustav på och vi sprang ikapp med Tova, som var så lurig så. När man låg framför henne skrek hon VÄNTA innan hon fortsatte med full fart när hon kommit förbi. Såpbubblor jagades i mängder också, innan vi avslutade en mysig kväll med världens godaste tårta! Mums!
 
 
 
Senaste dagarna har jag slitit ordentligt och att vara ledig nu, lördag söndag, firade jag till med Erica på fridays. God mat, margarethas, en promenad i solen och tillsist en sväng till fotografiska. Där man bland annat kunde se dessa bilder, ur två olika utsällningar. 
 
 
Och jag har köpt en cool hatt, som det står Lustiga Huset på, woop!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0