Minisemester

Fredag blev det, och jag kände mig äntligen frisk igen! Firade med jobb och viktiga möten, vilket gick väldigt bra :)
 
Begav mig, sommarklädd för att möta upp Gustav och hans vänner för en mysig kväll, picknick, bad ( inte för mig dock ) och  bio hann vi med innan vi somnade gott! Måste rekomendera Minions, väldans rolig film!
 
Har haft en kanonfin ledig helg, bästa Louise hamnade i Stockholm ett tag och jag mötte upp henne, Erica och Karin, solade galet och jag badade för första gången för iår!
 
 
Vi fortsatte mot Farsta för en liten grillkväll med Mattias och Oscar med flera! Riktigt mysigt,tills myggen började ta över och kylan leta sig in genom de tunna kläderna. God mat hann vi i alla fall med, grillad Halloumi med avocado och potatissallad! Mums!
 
 
Glad Loosan! ;) 
 
Sista lediga dagen njöt jag för fullt i solen med Gustav och Oscar, högläste slutet av boken jag läste och hade det mysigt! Kvällen spenderades med ett härligt gäng från jobbet, fina är ni! Jobbade halvdag idag och spenderade kvällen med fantastiskt god pizza och fint telefonsällskap :) Oscar försökte lära mig hur man laddar ner också, och vi skrattade lite fint åt den här bilden, han med militärhatt, och jag med mina snart antika  Hello Kitty-byxor, otroligt vackert ;)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0