Veckan som gick, resan som kom

Ibland längtar man som sagt bara till att det ska bli söndag, fast den här gången hann det bli måndag, och jag svor över ett flygbolag, jag vet inte hur många gånger för att Gustav fick spendera natten på Genéves flygplats istället för hos mig. Men han kom tillslut och vi har haft en fantastisk vecka. Med skridskoåkning, klättring, dagar i skidbacken och miljoner kramar går tiden snabbt :) 
 
Efter en och en halv månad instängd bland bergen hade jag också bestämt mig för att det fick räcka med skibumperlivet och för tillfället sitter jag i Stockholm och bara njuter av att vara här! 
 
 
 
Hoppas ni alla har det kanoners! :)
 
 
 
 
 


Kommentarer
Moster Mia

Välkommen hem igen gumman ❤️

Svar: Tack Mia :) <3
Olivia

2015-01-20 @ 22:11:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0