Välförtjän solskenstrip

När man jobbar nästan 30h i sträck behöver man lite uppvilningstid, tufft har det varit men med en hellugn söndag kändes det fint att bli bjuden på middag. Jag och Helena var bjudna till Elin och hennes roomies, som är på besök den här veckan, på tacomiddag och det var verkligen jättemysigt! Efteråt drog vi till en förfest och överraskades med att många av våra kollegor från Doudoune var där :) Barhäng med massa svenska säsongare och dans resten av natten blev ett fint avslut på veckan för våra besökare också.  
 
Dagen spenderade jag och Sigrid i backen medan de andra sov eller jobbade. Otroligt synd eftersom det var den finaste dagen på säsongen enligt Hampus som vi stötte på. Men vi hade det fint i solsken och kämpade på i isiga backar.:)
 
 


Kommentarer
Moster Mia

Ser sååå härligt ut :-) Går det bra med skidåkningen? Kram <3

Svar: Det går bra, passar på att åka :) nu har jag ju dock bestämt mig för att bara stanna till slutet av Januari, vilket känns som det räcker så jag åker mycket nu. :)
Olivia

2015-01-06 @ 21:21:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0