Bort men hem

Så har det gått mer än en vecka från att jag landade på Arlanda och kunde andas annat än den tunna alpluft man snabbt vänjer sig vid. Tiden går fort, jag är i lite obalans men ändå inte, skyller på för tidig pms och går vidare ;) Endast en timme kvar tills tågbyte mot min kära hemby där jag ska njuta av måstenas försvinnande innan jag börjar jobba igen.
 
En vecka med mycket bio, två filmer som rrekommenderas starkt; Bröllopskaos och Unbroken. Alldeles för mycket utemat, bokläsning på nördnivå. Intressanta diskussioner så som blir med både Emma och Lydia. Jobbnatt med kaos på Tele 2, intervju för sommaren som kommer fortare än man tror. Mormor har varit på besök och världens sötaste lillasyster har blivit fyra år!! Helt galet vad snabbt det går och vi firade med middag, tårta och presenter igår. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0