och strumpor behövs

Vad händer? 
 
Alldeles lagom! Roadtrippar med One Republics nya skiva på högsta volym med världen bästa Louise, pratar, går promenader tills det blir alldeles för kallt och vi bestämmer oss för att dricka te istället. Firar William som fyller 11, värms upp av släkt och vänner. Träffar den sötaste ungen i stan, diskuterar hetsigt Melodifestivalen och alla bidrag med en viljestark Christoffer. Proppar en dag full med far och dotter-tid och med peppmusik i lurarna springer jag länge längs gator som alltid sett likadana ut. Läser nördigare än någonsin, tänder en brasa när jag vill, tar långa skumbad och pratar av min saknad med min kärlek som snart kommer hit.
 
Hoppas ni har det så himla bra :)
Ta hand om varandra!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0