Tacksamhet

Juldagen spenderades med Linn och Carro, vi snackade skit, drack te och jag åt upp deras lilla chipsförråd, woops ^^ Drog mig senare mot Svante för att kramas igen massor, ända tills min förkylningen täppte för min näsa och hals så att jag fick dra mig hemåt ;) Saknat dessa så väldans mycket!

Tänkte rikta så oändligt mycket tacksamhet till min kära familj som verkligen lyssnar oh läst om mina försök till att låta en del av julklappspengarna gå till mer behövande! Tusen tack!!
 
 
Min bror hade en liten fin hälsning i sitt gåvobrev också som jag tänkte dela med mig av!
 
"Detta armband får du av mig , för du önskade detta osjälviska som julklapp. Eftersom jag är en oerhört snäll människa som alltid uppfyller mina näras önskningar har jag löst detta. God Jul"
 
Vackert  ;)
 
 
 


Kommentarer
Malin

Fina fina Olivia <3

2015-12-27 @ 12:44:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0