Mat och mysdag deluxe

Är inne på tredje dagen hemma i lilla byn. Har haft det helt fantastiskt mysigt :) Kickstartade jullovet, efter tentan, med att komma hem och halvdö, hade sovit dåligt för att jag var så himla nervös, men det kändes faktiskt jättebra! :) Lycklig tog jag tåget mot Aneby! 
 
Vi har klätt granen, jag hämtade min kära bror på jobbet och fick en roadtrip helt gratis! Granen blev jättefin, och här har ni mig och Simon på julaftons morgon!
 
 
 
stelt! ;)
 
Julafton firade vi med hela tjocka släkten på pappas sida, massa kramar och kopiösa mängder med mat, rullade hemåt den kvällen! Tog en massa fina bilder med härliga kusinerna och gosade länge med min farmor!
 
 
Farmor och Farfars gran begravdes nästa under massorna med julklapparna!


Kommentarer
jossan

Hoppas du har haft en bra jul! (:

2015-12-25 @ 16:24:56
URL: http://livetivastrahamnen.vimedbarn.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0