Lucka 6

EN RESA DU GJORT UNDER ÅRET
 
Tänker tolka rubriken precis som jag vill och de kämpigaste av resor gör vi trots allt inuti oss själva. Under våren hamnade jag djupt ner i en depression som gjorde dagar mörka, svåra att ta tag i och allmänt tunga. Jag blev sjukskriven från jobbet, började gå till en psykolog och DÄR påbörjades min resa mot att må bättre. Börja ta hand om mig själv och min kropp istället för att låta samhällets stress styra mig. 
 
Detta året har varit det tuffaste i mitt liv och jag kämpar fortfarande med dagar när allt känns blä, dock på en mer lätthanterlig nivå och jag har lärt mig så otroligt mycket. Jag är långt ifrån så perfekt som jag kanske skulle vilja, men jag duger, saker jag gör duger. Jag har blivit bättre på att känna av vad jag orkar och låta mig själv vila och jag tänker bara säga; HEJA MIG!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0