Lucka 19

VAD ÄR DET BÄSTA MED JULEN?
 
~ att få vara med familj och släkt står högst upp på listan. Älskar att bara få tid till att vara med dem!
 
~ allt lugn som sprider sig med mörkret och kylan, ändå väldigt mysigt och man får tända massa värmeljus!
 
~ tänkte skriva maten men eftersom jag inte är riktigt fan av särskilt stor del av den säger jag bara POTATISGRATÄNGEN, bästa som finns och vi brukar ha det som substitut för janssons frestelse som typ ingen äter ändå ;)
 
~ GODIS, är ju en riktig liten godisgris, något jag tror jag fått från båda mina föräldrar och julen är ju full av allt möjligt gottigt ;)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0