Lucka 12

ETT TILLFÄLLE FRÅN I SOMRAS SOM VÄCKER DIN SOMMARLÄNGTAN
 
Kommer ihåg att jag hade legat sjuk i flera dagar och äntligen börjat känna mig bättre. Både jag, Gustav och Oscar var hemma samtidigt och bestämde oss för att njuta av frukosten ute i solen. Jag låg och läste högt ur slutet av boken jag läste just då, Gustav och Oscar låg och lyssnade tills den var slut, då vi disskuterade huvudpersonen och allting som hade hänt. Gustav tog fram gitarren och solen stekte på uppifrån trädtopparna, en liten flicka kom förbi och ville prata med oss, fingra på gitarren och höra oss sjunga. 
 
Ett tillfälle där man bara hade det fint!
 
 
Sommar <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0