I ytligt ljus

Började min lördag med att kika ut på den molniga himlen och tänka på hur man bäst går i ide till sommaren kommer igen. Stannade alltså inne hela dagen, kollade serier och drack mängder med te. Men sedan kom kvällen och Gustav bjöd ut mig på dejt, vi hamnade på en thairestaurang och njöt av varandras sällskap. Han är fin han!
 
Efter söndagens långa sovmorgon drog vi mot Gustavs farmor, hjälpte till att märka kläder inför hennes flytt och pratade om vilken fantastisk utsikt hon kommer ha, mot vattnet. Fortsatte min dag hem till Christoffer som numera bor i mitt och Gustavs förra rum! Blev bjuden på mat (känner att det blivit ett återkommande tema för helgen, men jag klagar inte minsann), fick träffa hans klasskompis Simon och vi pratade om allt möjligt innan jag drog vidare IGEN ;)
 
Denna gång mot stan för drinkar med Adina! Vi drack paraplydrinkar och låtsades att vi var på ett varmt ställe!
 
    
Älskar mysbelysningen i baren!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0