Kulturellt

Har blivit bortskämd med teater nu på senaste tiden och en kväll begav vi oss till en liten, spännande gammalt inredd teater för att kika in Mathildas spex. Detta var inte bara som vilken föreställning som helst utan publiken fick med glädje ropa ut något som kunde tänkas behövas i scenen. Fantastiskt kul var det och märkte inte ens nästan att vi vi satt där i mer än 3 timmar.
 
 
En annan kväll begav vi oss äntligen till Johan Rheborgs föreställning av Fredrik Backmans bok En man som heter Ove. Hade skyhöga förväntningar och blev verkligen inte besviken, behöver jag säga mer? ;)
 
 
Fina dagar har veckan bjudit på och jag har spenderat tid med Emma och Andreas. Äntligen hittat en mintgrön vårkappa, som jag spanat efter i flera år och peppar jobb hela helgen. 
 
Dagen till ära är det Valborg, förra året spenderades här;
 
 
med Dani som nu befinner sig i Barcelona och har det fint. Vi trängdes bland folk, fastnade vid den öppna scenen och avslutade kvällen på en fin bar med färgglada drinkar :) vi får väl se vart kvällen för mig detta år! Hoppas ni alla får en fantastisk kväll! ♥


Kommentarer
Dani

Tänkte också på dig då det var Valborg :) hoppas du hade det bra detta år! Kram!

2015-05-02 @ 22:30:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0