Filuringar blandas med kramkalas

Känns som att tågtid i flera år har varit mitt sätt att landa på. Ett tillfälle där inga måsten finns, där en bok får den tid den verkligen förtjänar och allt annat helt enkelt får vänta. Efter en stressig tid har jag insett att jag kanske borde hitta lite tågtid i min vardag också. Låta mig själv finna ro utan att känna stressen lura i bakgrunden över att tiden bara går. När september är slut och allt börjar lugna ner sig lite ska jag allt öva på att ge mig detta. :)

En snabbvisit i Nässjö har klarats av denna helg och så mysigt var det att träffa släkten. Eftersom min sommar har varit lite full rulle blev jag alltså firad, sisådär 3 månader efter. ;) Bästa, finaste mostern med man har jag som hade kämpat fram inte mindre än dessa paket, var och ett med sitt eget matematiska problem som jag var tvungen att lösa för att komma fram till i vilken ordning de skulle öppnas. :)





Landade tillslut i min mormors sommarstuga tillsammans med henne och mina två kusiner till kvällen. Vi har dansat, myst till barnprogram i soffan och pratat om allt som händer i livet. För det är så fint att höra och jag älskar er alla så mycket för att ni bara finns, för att ni bryr er och är helt fantastiska. Som för de flesta när känslor blir starka, när kärleken kommer så nära gör också saknaden av dem som inte längre kan få eller dela den också det. Kanske för att vi behöver få en påminelse om alltings tillfällighet för att genuint kunna uppskatta.

Hoppas ni alla har det fint och ser till att ta hand om varandra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0