Trafikdåre på minisemester

Nu när man bor i en stad där bilen aldrig egentligen är det allra smidigaste transportmedlet går det ofta lång tid mellan körningarna. Denna fredag tog jag i alla fall tag i det och med Tord bredvid rullade jag bilen framåt mot centralen för att hämta mormor :) Frånsett en nära på kollidering med en lastbil på motorvägen gick det väldans fint ändå, det slutade med att det bara var en enda människa som tutade på mig. Vilket är ganska bra i och med att Stockholmare är ganska glada i att visa sitt missnöje på detta vis. 
 
Resten av helgen har jag spenderat utanför Norrtälje hos fina Helena och det blev som en lugn liten minisemester. Skönt var det att komma ifrån Stockholmstakten ett tag, känner att jag börjar sakna min lilla hemby en del, tur att man snart beger sig dit :) Bjuder på en bild på mig och Helena som togs på kickoffen i Maj :) hoppas ni får en mysig start på veckan, tänk på att ge er själva lite lugn och ro ibland. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0