Skräckblandad förstjusning

Då blev det måndag, en dag jag bävat lite inför... När jag låg hemma sjuk för några veckor sedan var jag nämnligen med i en tävling och vann 2 biobiljetter till en förhandsvisning. Kul tänkte jag, som aldrig vinner något, tills jag fick reda på vad det var för film. Skräck var det såklart, och alla som känner mig någorlunda vet att det verkligen inte är min grej. Ouija hette den och var helt förskräcklig, bra skräck om man tycker om sådant vill säga. Så in i helvete läskig och mardömsframkallande om man inte göre det, aldrig mer säger jag.;)
 
 
 
 
Började dagen bra och tog med min mormor på en liten tur i stan, innan vi avslutade med sushilunch och tillsist hämtade Tova på dagis. Hon hade fått i upppgift att plocka lite kastanjer, vilket hon tydligen hade alldeles för mycket bacillskräck för att göra själv. Förmodligen vare det alltså en relativt rolig syn om man gick förbi och såg oss två krypa runt på marken medan en treåring skrek och pekade på alla hon hittade, "där har ni en också". Snart blev det dags för stan igen och filmtajm, hade med mig Gustav som jag kunde gömma mig lite bakom och jag är i alla fall glad att jag satt kvar under hela filmen och inte valde att följa någon av alla de impulser jag fick under tiden som skrek åt mig att springa därifrån, hem till Tova och kolla på barnprogram istället. Avslutade i alla fall kvällen på bästa vis och skämdes bort ordentligt med finmiddag av denna snygging! ;) Har dock ingen koll på om han ibland hänger härinne och vad han i så fall tycker om att jag lägger upp bilder.. meen det blir ett senare dilemma, kanske!
 
 
 
 
Hoppas ni alla har en suverän utklädnad på g inför kommande läskigheter och att ni får en helt fantastisk kväll!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0