Välbehövligt fredagsmys

Avslutade veckan med musikklasser på mellanstadiet, mycket nervöst och spännande, lärde ut lite gitarrackord,  och försökte få alla engagerade vilket är lättare sagt än gjort när större delen av klassen har riktig spring i benen ;) Veckan har gått så himla snabbt, har kämpat på med jobb, häromdagen samlades vi ett gäng och kämpade oss, med gemensamma krafter, uppåt längs väggarna på klättercentret.  Gårdagskvällen bjöd på kanonfint sällskap och jag och Andreas hängde i stan if flera timmar, åt riktigt god mat och avslutade med bio, The Maze Runner. Riktigt bra film, med många överraskande, "hoppa i stolen" ögonblick :) 
 
Min telefon har helt totalt givit upp nu, allt på grund av min egen klumpighet och en händelse som jag alltid kommer bevara som en livsviktig hemlighet. ;) Lördagen har jag redan börjat med att överraska mig själv med min huslighet och så kommer den förhoppningsvis fortsätta tills det bjuder på fint sällskap till kvällen. Hoppas ni har det kämpefint allihopa,
 
Bjuder på en av mina favoritbilder sen kryssningen, bara för att den är så extremt missledande samtidigt som den ser väldigt mysig ut, på något muppigt, dimmigt vis ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0