Kjempegott

Vart vi än hamnade på vår lilla Norge/västkusten-tripp lyckades vi alltid med att finna vackra, lite udda platser helt slumpmässigt. Mitt i utforskandet av en gammal ruin hittade vi stället där "Allsång på gränsen" hade spelats in någon dag innan. 
 
Louise posar snällt. 
 
 
Själv vill man ju vara lite mer extrem när det kommer till bilder och testa på livet som inlåst. Var betydligt mer obehagligt än mitt ansikte visar kan jag lova ;)
 
 
Vi kom också på hur fel det kan bli med bilder om man inte riktigt tänker efter innan man tar dem, fri misstolkning damer och herrar ./Militär-Olivia
 
 
Louise och jag kände oss lite som superman och jag kommer ihåg hur många bilder det tog innan vi fick till en bra, när båda stod still, hype:ade människor! Stackars Erica som agerade fotograf.
 
 
Slutligtvis har jag kommit på att jag alltid hamnar på diverse filosofibilder, kanske rentav blir min grej.
 
 
Saknade människor, fint hade vi det!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0