Lättroad tjej på nattliga strövtåg

Späckad dag, blev väckt av ett fint men överraskande telefonsamtal och förmiddagen spenderades på promenad med Albert längs Djurgården, fantastiskt vackert! Möte stod näst på schemat, lunch med goa kollegor och slutligen jobb fram till halv 12. Dagen har gått riktigt fort och jag har, tror det eller ej, haft det riktigt roligt :) sen hittade jag ju också en ballong som förgyllde en del av kvällen, super nöjd tjej, samt blev bjuden på Cola av mina kära servicechefer! Ballongen gick dock sorgligt nog sönder på vägen hemåt, tragisk avslutning minsann, men dagen har varit riktigt fin ändå ;) Att busschauffören glömde stanna vid min busshållplats var väl dock en aning segt, dock såg han en aning hög ut så det kanske var förståeligt, förmodligen såg jag minst sagt lika flummig ut med min kära ballong ändå! 

 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0