En vanligt ovanlig onsdag

Veckan fortsätter på bästa sätt och det var så enormt skönt att sova ut ordentligt, att stövla in hemma efter en utekväll vid 5 tiden på morgonen samma dag som tenta är inte riktigt något jag rekommenderar men jag är ändå nöjd med min prestation måste jag säga :) Jag och Daniela testade på kickboxning igår och jag var verkligen supertaggad på vägen dit, lite skillnad från när vi gick därifrån, HELT slut, haha! Det var riktigt jobbigt men också väldigt roligt så det lär bli fler gånger. Blev en rolig överraskning strax efter när Christoffer ringde och det bjöds på kramkalas och föreställning på Kulturama, kanonbra verkligen, så ni som bor i Stockholmsområdet gå och se den; "Pippin" heter den :)
 
 
Älskade människor, så fantastiskt bra är ni!


Kommentarer
Christoffer

Det är du med <3

Svar: <3
Olivia

2014-05-16 @ 22:12:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0