Perfekt balans

Stressig vecka som verkligen gått i ett hela tiden, följdes av en kalasbra helg. Redan torsdag kändes som en helgdag då jag och mamma drog på föreställningen Flashdance på Chinateatern. Helt fantastisk var den, och jag ville aldrig att den skulle ta slut! Har ni chansen så tveka inte, se den bara!! :)
 
 
Fredagen spenderades med härligaste duon, Daniela och Fabian, den blev sådär fantastiskt random verkligen. Vi drog till en medeltidspub i gamla stan, pratade ikapp oss om livet och träffade härligt folk, väldans bra helt enkelt. Men vad annat kan det väl bli med två störtsköna typer ;)

 
Jag och Simone hittade en helt ny snabbmatstyp och man bara måste ju hålla utkik efter en öppen sådan här:

 
Helgen fortsatte och lite lagom seg efter fredagens äventyr, mötte jag upp min kära vän Patrik på stationen, så himla fint att han kom och gjorde mig sällskap här i den stora staden i ett par dagar:) Härligt vårväder, god mat och bio stod på schemat bland annat. En relativt lugn men social helg har det varit och jag är helt klart beredd att ta mig an en ny vecka med nya intjänade krafter. 
 
Hoppas ni alla har haft en kanonhelg :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0