Kärt återseende och flödande kreativitet

Denna brud saknar jag som sjutton, därav ett flera timmar långt, välbehövligt skypesamtal om resor, livet, sommar och strumpor. Allt som brukar komma upp när vi väl sätter igång ;) Tur är väl det att jag kommer neråt hela vecka 16. Ni smålänningar som vill ses kan ju redan nu planera in denna tid:)




Fick en så otrolig passande och vacker present av min kära mamma för ett tag sen. Egentligen kom den som ett "grattis till jobbet", men eftersom telefonförsäljning, precis som många av mina vänner förutspådde tidigt, inte riktigt var min grej, fick den väl bli en allmänt fin gåva bara ;) Orden som bildas av ringarna är också den egentliga grunden i många av våra diskussioner här hemma. Vi har inte alltid samma tankar om livet minsann, men vem har väl det egentligen? Vi alla är ju så olika, och det är ju jobbigt på ett härligt vis ändå, om man tänker efter :)





Snart hoppar jag tillbaka till volontärarbetet igen ett tag innan jobbet på Gröna Lund börjar :) Har ni vägarna förbi stockholm i sommar måste ni ju bara ta en svängom bland alla karuseller, och hälsa på mig då såklart ;)


Veckan som kommer har jag planerat in som en tid med kreativitet i fokus. En vecka där jag lägger ner internet i så stor mån som möjligt och istället fokuserar och lägger ner energi på saker som ger mig mycket mer, bland annat mitt skrivande som har stakat sig ett tag nu, jag vill hitta tillbaka! :) Mig kommer ni alltså endast nå via telefon eller mail från och med imorgon!

Hoppas ni får en väldans fin vecka!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0