Glädjerus och lugna puckar

Vissa saker är lite svåra att förklara med ord, men ibland spritter fjärlarna i magen till, bara på grund av livet självt. På grund av att alla möjligheter, på grund av allt det fina jag har redan nu. På väg mot jobbet igår var en sådan tidpunkt, rätt låt kom på radion, solen kikade fram och jag kände mig bara sådär riktigt lycklig. Jag har ett mål framför mig, det är kortsiktigt men ack så viktigt för mig och det hjälper mig kämpa. Sådana lyckorus kan jag sällan hålla för mig själv heller, därmed kändes det så totalrätt att ringa och dela med sig till en av mina äldsta och bästa vänner, saknad som få!

Hade en relativt lugn kväll ståendes i kassan bredvid en riktigt härlig tjej och tiden bara flög iväg. Blev sådär härligt sponsrad med ett armband med, bar det ett bra tag men det var inte förän på vägen hem jag kikade på vad sjutton det stod på det, haha. Fint budskap ;)



Att veckan verkligen har gått i ett fasligt tempo märktes idag, som passande nog präglades av ett väldans lugn. Det mest energikrävande var väl trots allt utflykten till affären för att köpa godis, colanappar har en helt ny plats i mitt hjärta ;) Vill också passa på att tipsa om 2 filmer som ni absolut inte får missa.



Hoppas ni alla får en kanonvecka :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0