I ett vårvarmt Småland

Så sitter man på tåget som rullar mot Stockholm, tiden går alldeles för snabbt ibland. Denna lilla hälsa-på-tripp har varit precis som det brukar med full fart och fläng. Saknade människor har kramats om ordentligt och det har övats bröllopslåtar för fullt. Söndagen började direkt vid ankomst med familj och släktmys, ännu mer bortskämd har man alltså blivit ;) Här satte vi oss sedan och pratade ikapp om livet, jag och min kära syster, fruset sällskap fick vi också ett tag :) Kvällspromenad med bästa Svante avslutade en underbar dag.





Tidig måndag blev till flera timmars nötande och nu känns det kommande bröllopet lite mindre osäkert. Så fint att ni ställer upp, bäst är ni! Hängde med den gladaste chauffören i stan, Erica och hamnade ute hos Louise. Fotboll och grillat gav helt klart denna måndag lite sommarlovskänsla och jag somnade gott med en snarkande kompis bredvid, den enda männskan jag vet som kan somna med mobilen i handen och en film på högsta volym ;)





Hamnade i min gamla gymnasiestad en stund för byte till tåg och spenderade denna lilla lucka på bästa sätt med fina Klara, som det var alldeles för längesen man såg, och glass i solen! Hem för att hämta cykel innan det begav sig mot sötaste Linn, som undrade vart sjutton jag tog vägen när jag kom fram en timme senare än tänkt ;) Så det kan gå när man svänger förbi härliga Daniel en kortis och har mycket att prata om! :) Eftersom jag så sällan kör bil nu för tiden satt det också fint att få äran att ta över ratten på Alexanders bil innan jag begav mig mot storstan, tack för förtroendet!


Hoppas ni alla har det kanon verkligen! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0