Borta bra, sommar bäst

Galet fantastiska dagar, timmar, minuter går förbi och jag vill aldrig att den här sommaren ska ta slut.

En tripp till goa, glada Göteborg har veckan bestått av bland annat. Fem personer pressade vi in i en bil utan aircondition, och i den tropiska värme som bildadades rullade bilen fram. Förbi den vackra vägen vid Jönköping, där jag kände mig som hemma ett tag och slutligen lyckades vi hitta till vandrarhemmet. Väldans mysigt var det, även om vi inte spenderade alltför många timmar där minsann.





Så fort det gick drog vi oss mot Liseberg, hade en riktigt mysig kväll som fortsatte ut på en väldans fin klubb i Göteborg. Dagen efter spenderade vi också i en massa karuseller innan vi begav oss hemåt.




Kul var det också att lyckas pricka in min kära vän Luddes arbetsplats som kvällsmatställe. Mer sådana överraskningar tack! Hoppas ni alla har det underbart!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0