Av alla vackra ting



Igår var en så fantatiskt fin dag, att jag får tårar i ögonen bara jag tänker på den. Underbara människor med så mycket kärlek lämnar ingen oberörd. Själv fick jag äran att sjunga för min moster och hennes fantastiska, nyblivna man och det kändes så fint i hjärtat att få den tilliten. Nervositeten ska vi inte prata om men det var så otroligt, jättemycket värt det såklart.

 Dansen höll i sig till natten och det kommer säkerligen vara en dag som ingen kommer glömma, definitivt inte jag. Dagen har spenderats i Nässjö med god mat, annars otroligt lugn. För det tar på krafterna att vara så nervös att man skakar, att försöka hålla tillbaka sina glädjetårar i "bara en vers till" och umgås med alla människor som betyder så obeskrivligt mycket.

Hoppas ni alla njuter av sommaren, glöm inte att ta hand om varandra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0