Första intryck

Mina allra första, egna dansklasser pågick i dryga 3 timmar under söndagen! Att det gick så bra som det gjorde samtidigt som det var så fantastiskt kul hade jag inte riktigt räknat med. Men det känns verkligen som att jag har hamnat helrätt ändå, fick en sådan energi verkligen!

Måndagen bjöd på en heldag med gruppaudition och enskild intervju och förhoppningsvis gjorde jag även där ett gott intryck. Går det vägen så har jag ett riktigt full-fart jobb på gröna lund i sommar. Bara att invänta ett svar om dryga 3 veckor som gäller!

Träffade goaste Daniela idag med för en svängom på skridskobanan bland alla fina lampor i kungsträdgården! Precis vad jag behövde för att hämta lite mer energi inför resten av veckan. Känns så väldans fint att ha henne här :) Teckenspråkskursen som kvällen bestod av var lätt den roligaste lektionen jag någonsin varit med om! Vi fick lära oss att utföra små konversationer och grymt peppade var vi på att lära oss så mycket som möjligt allihopa.

Hoppas ni har en finfin vecka :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0