Ovan ovana

Brukar försöka hålla all negativitet borta från den här bloggen och såklart, så gott det går från mitt liv också. Men ni vet känslan när man är sjuk och tycker synd om sig själv, vi alla har det så ibland. 
 
Halva lägenheten ligger alltså hemma i en hemsk influensa. Imorgon står 10h jobb på schemat och med en chef som inte tror oss blir det alltså att pallra sig dit och städa eller få sparken. Medmänsklighet är vackert ;) Vila för halva världen står på schemat idag och alvedonförrådet fylls på inför imorgon. Så nu ligger jag och Nils och snackar med Christoffer och är sura ;)
 
 
Men om vi nu ska fokusera på nått kul, jag har öppnat alla mina julklappar och blev så väldans glad. Godiset behövs verkligen idag. ;)
 


Kommentarer
Moster Mia

Usch vilken osympatisk chef :-( krya på dig i massor!!! Kram kram <3

2014-12-30 @ 15:47:35
Moster Mia

Usch vilken osympatisk chef :-( krya på dig i massor!!! Kram kram <3

2014-12-30 @ 15:47:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0