När man kan...

..ta bilder igen och använda coola funktioner då utnyttjar man ju detta till fullo. Som att ta en bild på veckans största problem, utmaningen med att vara musiklärarvikarie; SLADDAR! 
 
 
När elever springer iväg när de ser att de far vikarie kan man skriva brev till fina människor också, självklart med en touch av min nya nisch; skrivstil. För att det blir ett helt annat flow när man skriver och att det ser lite mysigare ut ;)
 
 
En funktion som jag har väldigt roligt med och som samtidigt småirriterar människorna i min närhet är signaturinställningen i meddelanden. Ibland blir det lite fel dock ;)
 
 
Nördig som jag är tar jag kanske inte direkt de allra bästa bilderna men efter lite skridskoåk och fika med Emma blev jag sjukt nöjd med en spontanbild på min fina vän.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0