Lucka 6

Något som fått mig att gråta.
 
Lika väl som att sorgliga filmer och ledsna familjemedlemmar eller vänner kan få tårarna att rinna nerför mina kinder, kan fina ord och vackra tillfällen också få det. Detta på ett helt annat sätt såklart men nu när jag själv får välja känns det ju så väldans mycket finare att få fokusera på underbara saker. Som att min moster Malin och hennes Markus var det vackraste paret jag sett och att deras kärlek är så beundransvärd. Att vi fick äran att dela en så fantastisk dag med dem i somras, minnet får i alla fall mig att gråta. Glädjetårar är de vackraste.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0