Lucka 3

Det finaste djuret du stött på i år.
 
Eftersom jag inte är någon djurmänniska egentligen utan drivs av en sådan respekt för dem att respekten övergår i rädsla, blir dagens val ganska simpelt. Nu ska jag inte överdriva heller för vissa djur känner jag mig trots allt bekväm med. En av dessa är Jasper, farmor och farfars hund. Kanske främst för att han är lite lat och inte flaxar omkring för mycket. ;) Man blir liksom lugn i hans närvaro, vilket är väldigt fint. Lugnet som han bidrar med kan också bero på att han hör ihop med mina farföräldrar hus som ligger så mysigt av avlägset. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0