Lucka 23

Det finaste meddelandet du fått.
 
För mig är det otroligt viktigt att människor jag älskar verkligen vet om det. Detta gör att jag inte drar mig för att säga det, så ofta jag känner att jag vill eller dem behöver det. När min nära och kära visar mig uppskattning och kärlek är det guld värt för mig. För jag tycker att världen behöver lite mer kärlek ibland. Det går alltså inte att välja ett meddelande som betyder mer än något annat för allting betyder mycket, fast på olika sätt. När kärleken i mitt liv säger att han saknar mig, när min familj visar att dem tänker på mig och alltid finns där för mig, när mina vänner uppmuntrar mig till att bara vara som jag är. Allt är vackert. Mer kravlös kärlek till folket, ett litet meddelande kan betyda så mycket! 
 
Fick en julbild från bästa Louise, vet inte om jag tänkte se ut som en elak ekorre eller om det helt enkelt bara blev så ;) 
 
TUSEN KRAMAR TILL ER!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0