Lucka 10

Min vardag just nu.
 
Håller ju precis på att skaffa mig själv en vardag här uppe och visst går det upp och ner med saknad. Men dagarna kommer gå och jag hoppas på att trivas ännu bättre och känna mig hemma här, jag får bara låta det ta lite tid :)
 
Här kommer lite bilder från mitt/vårt lilla hem :) Vi börjar med köket, stort matsalsbord, litet kök som också innefattar tvättmaskin, och väldigt sociala tjejer ;)
 
 
Sen Camilla och Nikolina kom har vi också bildat ett till sovrum av en bokhylla och en byrå ;) 
 
 
Vårt sovrum ligger till vänster, där jag och Helena sover nu alltså.
 
Hoppas ni har det fint där i Sverige :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0