Längs stigar utan mål

Började morgon med en lång promenad med julmusik i öronen, den blev lite längre än väntat eftersom jag testade nya stigar som helt plötsligt bara tog slut eller fortsatte först efter en halvfärdig bro och jag fick vända om flera gånger ;)
 
 
Men jag hade en fin utsikt i alla fall och fick lite julkänsla. 
 
 
 
Solen nådde oturligt nog inte ända ner till min nivå!
 
Spänt inväntar vi svar om vi ska jobba inatt eller inte, annars blir det att bege sig en sväng till den svenska baren som finns i byn och förhoppningsvis träffa lite sköna säsongare.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0