Klumpighet och skånska influenser

En liten uppdatering om vad som hänt här i Val d'isere sen sist. Nu har jag ju äntligen ordnat så att jag också kan bege mig upp i backen, vilket var precis vad jag gjorde i förrgår. Synd var det att det var lite disigt och dålig sikt när vi väl kom upp på berget men det var så otroligt kul att äntligen svischa ner. Kanske en aning för fort då jag lyckades slå i tummen ordentligt. Sen skrämde de andra upp mig med hur lätt det var att bryta båtbenet men det är förmodligen bara en lättare stukning, för det  känns redan lite bättre :)
 
Lägenheten är nu fylld så som den ska vara och allt funkar hur bra som helst än sålänge. Vi har redan nischat in oss på ett kortspel som ändrar hela stämningen till dödligt allvar inom 2 sekunder. 
 
Eftersom jag fick ledigt igår hängde vi med några skåningar, också säsongare, till Le petit Danoir, en dansk liten pub nere i byn och hade en kanonkväll :)
 
Nu börjar snön komma här och alla taggar till tusen. Eftersom jag oftast inte har med min telefon utanför lägenheten kan det också vara bra att ha mitt franska nummer från och med nu om man vill nå mig dagtid.
 
+33683567874
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0