Med ett sting av bitterhet..

över att jag missar kjoldagen på jobbet och prideparaden för att ligga hemma och knarka ipren och nässpray istället. Men jag ser vackra bilder på alla som ställer upp dagen till ära och det får väl räcka som substitut, bäst är ni!

För tillfället har jag kravlat mig ut precis hit för att få lite trevligt sällskap av moster med familj.





Torsdagen spenderades med en väldans mysig prick med vänner, bad och minigolf bjöds det på och avslutningsvis härlig middag i varandras sällskap. Fin fredag hade jag också med mina mysiga kusiner, fick min del av Stockholms kulturliv på Vasamuseet och blev bjuden på lunch ute vid djurgården. Välkomnade mamma och dem hem igen på restaurang innan jag begav mig hemåt och mer eller mindre däckade i sängen, härlig förkylning på gång ;) Men jag ska inte klaga, får se denna tid, och den brist på spring i benen som den medför som ett gyllene tillfälle att sova ikapp mig och komma lite längre i den bokhög jag har på gång.


Hoppas ni alla har det super, njut av solen, sommarkvällarna och ta hand om varandra.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0