Soligt välkomnande

Tillbaka i stora staden, riktigt taggad på återkomsten var jag dessvärre inte, men förmodligen beror det på den underbara vecka som gått förbi nere i Småland. Det är minst sagt en oerhörd kontrast, även om milen emellan känns ytterst få. Att energin sjunker lite när jag kommer hit är tråkigt, men jag börjar få en allt djupare insikt i varför det kan tänkas vara så. Tankarna under den soliga långpromenaden snöade in på vad jag kan göra för att inte tappa den positiva anda som jag annars känner brukar genomsyra min vardag. Negativa tankegångar gör mycket, och i slutändan är det ju bara jag som på riktigt kan rätta till dem :)

Efter en liten semester är det alltså dags att ta tag i vardagen igen och numer ser veckorns relativt fullbokade ut, vilket känns fint ändå! :)

Snor avslutningsvis en bild från Christoffers fina blogg, min goa vän som turligt nog hänger här i Stockholm i veckan, och önskar er alla en bra start på veckan.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0