Stolthet och beundran en något varmare höstig dag

Söndag var det här ja. Helgen gick fort som attan liksom den brukar göra, men den har också inneburit en mängd goa och mysiga stunder. Idag var det en nervös dag för många, 2 av mina kära klasskamrater var med i en koreografitävling här i staden och jag kan tänka mig att dem var mer än måttligt nervösa när de steg upp imorse liksom vi för deras skull. Innan tävlingen gick av stapeln begav jag mig upp på murberget för en promenad fylld med vacker utsikt och färgglada, höstiga färger. Förvånansvärt nog hittade jag ett ställe fullt med blåbär på min korta vandring och en del av dessa fick glatt följa med mig hem. 
 
 
Måste faktiskt skryta en aninng och låta er alla veta att Fabian, en av de tävlande från min klass vann och att Britta vann publikens pris. Stolta gick vi alltså hem efter tävlingens sluta, så fantastiskt duktiga som de var, man blev riktigt inspirerad. Hoppas också att de båda två är bra nöjda med sina insatser för de var var och en beundransvärt bra:) 
 
 
Här har ni alla tävlande!
 
 
Ännu en fin dag avslutas nu med att proppa huvudet fullt med fler och fler franska balettermer innan lugnt temys!
 
Ha en fortsatt trevlig kväll!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0