Glass i stora lass och en sol som tränger sig fram

Tredje dagen som sjukling var det här jag! Inte roligt alls men snart är jag förhoppningsvis på benen igen, för nu börjar dansabstinensen komma fram. Igårkväll kändes det en aning bättre och jag kunde ta mig ner till affären en sväng, och när man är sjuk får man ju faktiskt unna sig lite glass, eller ja, massa massa glass. ;) Det allra jobbigaste med den absoluta favortiglassen är ju dock att det aldrig går och sluta äta av den ;) 
 
På min lilla fina, dock långsamma, promenad hade jag i alla fall turen att få se solen, vilken annars har gått och gömt sig bakom några tunga regnmoln ett par dagar. Med lite frisk luft i lungorna fortsatte sedan kvällen lugnt med lite fint sällskap och glass, såklart. 
 
 
Måste ju bara passa på att sprida denna fantastiska video på världens sötaste lilla dansare, både jag och Christoffer dog lite smått när vi hittade den igår, nästan lite läskigt gulligt :')
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0