Blåbärsburkar på sne och skakiga ben

Nu har det gått och blivit en välbehövlig helg igen. En hel del har jag hunnit med sen sist, bland annat en fin skogstur med dessa två vilke ledde till ett utökat blåbärsförråd.



Fredagskvällen blev en hejdundrande mysig kväll och jag, Matilda och Christoffer begav oss mot en helkväll full med bugg och dansband! Matilda fick den stora äran att fixa min frisyr och med detta insåg vi också precis hur lätt det är att sätta igång brandalarmet, vilket vi också lyckades med 2 gånger;) Att locka håret är inte alltid så lätt, det är tur att man har långa personer som kommer till undsättning. Fint blev det i alla fall och jag hade det riktigt kul, även om benen blev alldeles skakiga av all dans tillslut :)

 
Denna lördag blir förmodligen fri från allt dansande, en sådan dag mina ben behöver alltså. De enda planerna jag har för dagen är att vila kroppen så mycket som möjligt, försöka komma ut en sväng, och äta massor av den förhoppningsvis goda kladdkakan som Christoffer har lovat att baka till oss ;) Hoppas ni alla får en kanonfin lördag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0