Obehagliga spökhistorier och en hög mysfaktor.

Gitarrspel och spökhistorier i köket med tända ljus gav oss en lättsam och oerhört vacker kväll. Med en ny blomma, eller ja, ananas, på bordet satte vi oss runt omkring och bara hade det mysigt, Kan erkänna att spökhistorierna mynnade ut i betydligt gladare och lättsammare sådana när vi alla började känna oss lite skraja. Det sägs ju faktiskt att det finns ett spökrum här i huset och vem vet vad som kan tänkas hända. 



När jag var sjuk för ett par veckor sedan tänkte jag att pyssel, ja men det är något man kan få tiden att gå fortare med. Min fantasi var dock en aning begränsad men sluresultatet blev i alla fall en inspiration-/motivationsvägg. läs och begrunda, vad behöver just du motivation till?



Hoppas ni alla hade en fin coh mysig höstkväll ni med. Efter en mycket känsloladdad dag ska jag nu ta och krypa ner under täcket och bege mig till drömmarnas land :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0